stallet nästa!

japp, nu e det brottom! jag måste äta frukost och sen dra direkt till vanne för i ska te stallet :P löshoppa ponnyn ska vi göra idag också!!! ;D sen ska vi ta hand om Carinas häst lite :) och efter de ska vi typ till Media mark (?) tror jag :p sen.. vet jag inte mera :P jo jag ska ju som alltid hjälpa Elin & sen ha hästis :) det blir nog en ganska bra dag tror jag :) ha det gött!! :) <3

Min sexiga dotter som snart kommer bli arg för att jag e så seeeg x)

haha ha det bra mina kära vänner, (Du också Mattias ) haha :P

Alexandra Linnéa

Kommentarer
Nilsson

Nääämen tackar, (om de var mig du mena? ;O). ;D



I sådana fall om de var mig, Desamme och hoppas du har de bra ;)



Om de inte var jag... Vi gör upp om de sen x)



2010-05-18 @ 19:46:06
Nilsson

Kom på en till grej :O Om de nu var jag, räknar du inte in mig bland dina vänner? :'(



2010-05-18 @ 19:46:54




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback