FREDAG IDAG ;)

Hej!
idag hade jag först spanska å fick ALLA rätt på glodförhöret :D jag e bäääst ;) sen va de typ låång håltimme -.- haha där jag bland annat blev utfrågad xD men men så kan de gå :p sen var de Samhällkunskap, ja vet inte riktigt va vi gjorde xD jag satt å ritade på Husseins block ist xD men sen hade vi nån fråge grej iaf :P Sen drog jag te stallet, va lååångsam som fan idag.. -.-' vet nte va de e me mig -.- men men, red iaf å de gick väl hyfsat :p sen drog jag till Centrum med familjen å kolla på bio, vi såg Dumma mig! HAHA Den va fan bra :D haha :p kom hem o åt ;) kollade lite på idol å sen har jag suttit framför datorn i typ 1 timme nu :p i morron ska jag soooooooova :D asså de känns som jag har missat typ 1 dygns sömn så jag ska sova sova sova :D nice som fan skare bra ;)
haha jag e såå trött :o :s

HAHA fy fan va vi e snygga Olivia xD haha <3

Alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback