HAHAHAHAHA *Skadeglad* hahahahaha :D

hahahaaha fyyy fan va skaaaadeglad jag e xD men ni får inte veta vrf... :P haha
Idag gick jag upp typ tidigt.. :/ och åkte med mamma till Ekerö, jag fottade o så. Sen åkte vi hen å åt frukost ") sen va jag hemma typ 2 timmar, sen va de dax att dra till stallet och rida, jag va låångsam och ponnyn såg heelt wwwwild ut :o herregud asså :o jaja. de gick skiiiit bra å rida iaf :) så de e nice värre de :) Sen va jag me världens bästa anna :) fy fan va de va skönt. Har saknat min älskade vän så gaaalet mkt :'( men fick iaf träffa henne nu :) kom hem å åt och duschade, sen så drog jag ut för att träffa Simon som jag inte träffat på typ 1000 år så de va kul :)
jag ska upp å jobba kl 07.00 i morron -.- så de suuger men de blir pengar in iaf ;)
Go'natt hörre ni ni :) <3

FUCK U! äckel gubbe.

Alexandra Linnéa


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback