JÄVLA SKIT!!!

så stavas min dag.
asså jag kan inte förklara för de e typ "inte bra" å göra de här, förmånga idioter läser de här.

Dagen började med att jag inte åt någon frukost för att hinna med bussen, sen va bussen sen -.- sen hade vi matte å efter de samhällkunskap, ganska chill. Sen var det geografi prov -.- asså jag e glad om jag får G på det.. hade inte pluggat tillräckligt till det.. :( aja sen häll jag grabbarna sällskap på stationen ett tag å drog sen till stallet. Där började skiten.
Red iaf för Hanchen å de gick bra faktiskt :) fixade med ponnyn å fick sen skjuts hem av farmor ;)
kom hem kolla lite tv duchade å åt ;) nu borde jag plugga :P och maila samt redigera bilder :P så jag ska nog göra de ;)
haaaaaaaaaa det :D <3
datorn vill inte ladda upp en bild jävel -.-

AAAAlexandra SUR Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback