MEN GE DIG DÅ!!!

heeeej!! :D
mitt internet har varit heeelt fuckt up de senaste dagarna -.- drf liite svårt å blogga :/ Men nu kan jag det iaf!! :D
jag berättar om tiden som gått sen sist ;)
Tisdag: Vaknade jag och hade sååå jävla ONT i halsen -.- min älskade pojkvän smittade mig så jag blev förkyld, tack! men var iaf i skolan, sen på em så mådde jag typ skiit -.- så jag fick gå hem, Lotta fick rida på ponnyn åt mig å jag låg bara hemma. inte kul :/
Onsdag: 'är kort dag så jag va i skolan, hade bara spanska å No-labb dampade på min lärare. för hon är elak. sen så åkte jag med Lotta till Ekerö å red på mia :) hon var jätte duktigt! :)
Torsdag: idag alltså! :p en jäävla bra dag! :) ganska lång skoldag men de gör inte så mkt, först kollade vi på film, "populär musik från vittula" den e iinte bra säger jag bara.. men men. sen hade vi matte och fick veta att vi har bordsplacering -.- SUCK! men vad ska man göra lixom.. hade lunch å sen engelska, efter det var de idrott. Vi spelade vollyboll :P de va ganska kul men jag är inte bra på det xD haha.
Efter skolan var jag med Kathrin! :) Det var suuuper kul! <3 vi satt på tasty´s i typ 1 timme xD åt jätte god chokladtårta å snacka massa skit :D haha de va länge sen å de behövdes! <3 :D haha sen gick vi i centrum å tackvare Kathrin köpte jag tre tröjor å ett Halsband på H&M å ett par skor på Din sko! haha e skiit nöjd med dem!! :) efter de kollade jag på min brors basket träning :) ¨

Det är nog det viktigaste som har hänt :P hahaha :)

Mina missar fyller 1 år idag! :) <3

Oja! jag saknar det här.. :/ <3


Alexandra Linnéa


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback