Onsdag 6/10

Idag börjades dagen med att åka te gymmet, de va tungt satan idag -.- kmr ha dryyyg träningsverk :/ Sen hem duscha å äta sen drog jag till vittra å hälsa på en snabbis :) Sedan vidare till skolan. Hade spanska å sen Naturkunskap -.-' inte så kul men slutade iaf 2. sen höll jag å Hussein Rikard sällskap ett tag drog sen till stallet :) Red, å ponnien va duktig fast jag red så kort tid så blev hon rätt lösgjord i slutet :) Hade hästis, idag va de liite jobbigt.. men de kan inte alltid vara kul med små barn. borstade på Hansy å åkte sen hem. Städade lite hemma å duschade :P nuuu ska jag sova i min nybäddade sääng :D :D

Laaaangar feeeetaste eeeego ;) å det är Hugos feeel xP haha tack älskling :) <33

Alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback