ni gör min dag!!!! tack! <3

Jag vet att du finns, jag vet att min bästa vän finns kvar. Vet du att du fortfarande kan rädda mitt liv. Det kan du. Jag älskar dig vanessa <3

Anna Rönnberg, jag älskar dig så gaaalet mkt, du finns för mig. Alltid, jag älskar älskar älskar dig! <3

Ponnyn min <3 jag saknar dig något gryuuumt.. asså jag vet att du har de bättre än du någonsin haft de <3 men jag står kvar här, jag saknar dig, saknar allt som har med dig att göra.. <3

Mitt älskade pucko, du gör min dag bara genom att titta på mig, jag kan inte förklara det nog men vet du vad, du räddar mitt liv, min dag <3

Tobbe, du gjorde mig lycklig på ett sätt som ingen annan har gjort mig förut, du var speciell. Vi blev speciella tillsammans. Du fattade nog aldrig hur otoligt mycket jag uppskattade dig, jag har aldrig haft ett leende på mina läppar så ofta som med dig. DU FATTAR INTE VAD DU BETYDDE och det är synd tycker jag.. <3

SP1C faktiskt så älskar jag er alla på olika sätt, att våran klass är så tajt på så kort tid, det är inte alla som blir det. Inte ens efter 3 år. Och vi är det redan! jag går i världens bästa gymnasieklass! :D <3






aalexandra linnéa





Kommentarer
K

tack



Blogg: http://kejrowlajn.blogg.se/
2010-10-05 @ 22:08:15
Jenny

:D



Blogg: http://justcallmejenny.blogg.se/
2010-10-08 @ 17:50:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback