nyckelpigeskor (:

Karro, jag saknar den dagen me.. :/
TJEEEEENA folket!!! :D
jag har nte bloggat på typ en miljon år :( SHIT! inte sen i onsdags :o herregud va gör jag me allt tid? :o jag hinner iaf aldrig blogga.. men jag berättar för er vad jag har gjort de senaste dagarna nu ist ;)
Torsdag: var en lång skoldag  men de gjorde inget för efter skolan så var jag me hussein :) de va mysigt å då blir man glad :) sen typ gjorde jag inte så mkt efter de :P haha

Fredag:
då hände det mkt fan! jag åkte till stallet för att rida men så blev det inte.. jag hade plockat fram allt men sen skulle jag gå upp te stora stallet å då träffade vi Anton :) de var ioförsig kul men iaf så snacka vi med honom fett länge, sen hjälpte vi honom städa bilen, efter det skrattade jag så mkt att jag fick kramp i magen xD hahaha ANTON E SÅÅ JÄVLA ROLIG XD haha. Sen åkte vi till stäket å hämta transporten ;) ja.. asså jag hade inte tid med något av de där men dum som jag är så gjorde jag de ändå.. jag trodde att mamma skulle döda mig när jag kom hem men som tur var fick jag överleva den här gången. :d sen gjorde ja inte så mkt mer den kvällen heller xP

Lördag: haha de är idag ;) Jag började med att åka till Karlshem och fotografera i det fina vädret :) kom hem å åt :P sen åkte jag till stallet å red ;) idag gick det asbraaaaa :D :D :D kom hem å åt en asgod middag te sammans med familjen :) skit nice :) sen satt jag framför tven i typ 2 timmar xP haha jaja :P

i morron ska jag te gymet, sen ska jag hjälpa Lotta när hon ska hoppa, å sen va med Alex å Rikard :D de suuuger att Hussein e sjuuuuk :/ annars hade de varit ännu roligare :) hahaha å antagligen kmr jag också bli sjuk -.- haha jaja :P de ääär värt de :D
hahahaha herråååååå folket :D <3

MIN PONNY ÄR VÄRLDENS BÄÄÄÄSTA!! :D <333

bääästa :D haha (a)

Liiiiiiiiiite eeeego e jag xD å de är DITT FEL älskling :) haha <33

Alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback