Vad ska jag säga? du får mig le <3

haha heeej folket! :D idag vakande jag å va på fett dåligt humör -.- de sög men sen kom jag te skolan å de blev faktiskt bättre :) sen träffade jag min underbart söta pojkvän som gjorde allt ännu bättre <3 hade två lektioner idag, fett chill :D sen drog jag till stallet, det va uuuunderbart kul å rida idag! ponnyn va såå duktig :) <3 haha inte ens hästis barnen va jobbiga fast det var sista gången! :) alltså en bra dag! :) kom hem tidigt gjorde jag också ;) haha de enda som inte va så bra vara att jag typ höll å  svimma lite då å då under dagen -.- men annars alltså en bra dag! :)
haah heeeerrå! :)

För att vi e såå bra :D saknar dig adam :/ <3

Alexandra Linnéa

Kommentarer
Karru

Saknar den dagen .. <3



Blogg: http://kejrowlajn.blogg.se/
2010-10-15 @ 22:36:27




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback