vet du vad, jag orkar inte bry mig :P

Jag är trött, trött som att vilja sova och trött på de mesta i övrigt också. Ja de börjar irritera mig, men e man PMS barn så e man..
Idag var de en ganska kort dag i skolan, och trotts att jag inte gjire någonting i 40 min innan jag börja skolan så lyckas jag komma försent -.- tyyyypiskt mig säger jag bara -.- jaja. hade spanska, de va ganska kul idag :P haha sen hade vi typ lååång håltimme ;) Så jag madde och Daniella drog te centrum jag köpte två Shortor och en typ "blus" och sen köpte jag presenter till Anton som fyller 22 idag! :D SÅ GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA ANTON! :D
sen var de Samhällskunskap och jag höll på att somna xD hahaha :P (a) sen blev jag skiit sen till stallet o stressade som fan, red tyo 20 min xD vääldigt oseriös idag :/ inge bra.  Sen åkte jag med mamma till Rusta och sen willy´s trött satan är jag! åt typ väärldens godaste middag. Haha inte bra för figuren xD men så kan de gå.. nu orkar jag inte göra nååågot så jag tänker bara gå och lägga mig faktiskt!
Go' natt <33

Det är 1/10 idag!!! :'( bläää på det :( sommaren är slut.. :'( döda mig..
Alexandra Linnéa   A

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback