Ännu en skoldag förbi :)

tjo hej! :) dagen började med matte, de var helt okej, men jag har matte läxa till i morron som jag måste göra typ nu :/ sen var de Samhällskunskap, vi kollade på Valreklam filmer från olika partier :P haha de va niice lektion de :P Sen hade vi geofrafi o jag ville typ gå där ifrån -..- :s Jag o min Geografi lärare går verkligen inte ihop :s haha eller asså ingen i klassen tycker om henne xD vi gjorde nån grej md ett snöre typ :s o sen så gjorde vi typ ett korsord också :/ aja slutade iaf 12.55 ;D Sen stack jag till stallet o red, de gick faktiskt riktigt bra idag :) Sen åkte vi till upplanswäsby o kollade på stövlar ;D så nú har jag beställt ett par!! :D niice äre :P haha jag har suttit här fööör länge så jag måste göra min Matte läxa nu :/
Kyssar <3

CHOKLAD I MITT <333!!! :D

Jag älskar dig Anna Rönnberg <33

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback