Dålig uppdatering.. :/

asså sry.. :/ jag har inte suttit vid datorn på typ 2 dagar.. :p har lixom inte orkar me det. Men jag kan berätta om de dagarna nu iaf ;)
Måndag: var en kort skoldag, slutar 12.40 :D fick som vanligt sällskap en bit till stallet vilket uppskattas starkt :) Sen red jag, det fick rätt bra och ponnyn var väldigt väldigt fin på slutet och gjorde en såndär underbar längning så jag inte visste om det var sant <3 sen Åkte jag till Karlshem med mamma, tittade på hennes söta häst för första gången och tro mig, Han e såååå söt! :D haha <3 pluggade matte gjorde jag också :P
Tisdag: rätt lång skoldag men de gjorde inte så mkt de va ändå okej :P sen stack jag till stallet och hoppade med min ponny :) Hon var duktig men jag ramlade av en gång xD för jag typ "hoppade" hindret själv och ponnyn följde inte med xD Men men de gick bra iaf :P sen så hoppade vi faktiskt TVÅ hinder efter varandra! :D fick typ 6-7 bra bilder av 124 xD men de kmr senare ;)
onsdag: är det idag! :p vääldigt kort dag i skolan :) Det är fiint väder! :) så jag har kiol :P sen ska jag rida och ha hästis OCH jag måste börja packa inför helgen!! :D hihih jag ska få jobba på Karlshem!! :D :D wiiiieee :D
hahaha ha de brA!!!:D

Jag älskar dig så galet mkt hjärtat <3
Alexandra Linnéa

Kommentarer
Erik

Älskar dig ;)<3<3<3



2010-09-23 @ 21:09:57




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback