En väldigt bra Fredag i mitt liv,

Såklart slår inget Fredag 22 Januari 2010 när jag fick min ponny <3 men den här fredagen var inte som alla andra =) Min dag har tillbringats på Sjöberska :) så sjukt roligt var det :P bakade tårta och lyssna på typ den BÄSTA TEXTEN jag hört på flera  år!! :D Tobbe, DEN VA SÅÅ SJUKT GRYM!! (jag ska försöka hitta den så ni andra kan läsa den) jag är chockad asså. Seriöst så jävla grym! Efter de va jag me en kompis ;) drog te stallet, snacka med tjejerna :) och red, ponnyn va wiild :o men det blev bättre efter ett tag ;) Sen åkte jag hem, Duchade o kolla Idol ;)
Nu sitter jag här o vet inte riktigt vrf, borde sova, i morgon är det upp tidigt o rida ponnyn Sen är det 50ÅRSjubiléum i stallet ;) kom förbi och kolla ;) Säby gård, Järfälla ryttarförening 50 år! det blir riddare 16.00 ;)
puss <3

Självaste födelsedagsbarnet :D haha ;)

Alex  L

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback