jag älskar dig! <3

Idag tänker jag inte brätta om min dag, jag tänker berätta en anna sak isället
'
Gick på en underbar promenand i plåsten i ca 1 timme med min älskade ponny :) tack<3

Anna Rönnberg, min räddare <3 tack för att du orkar med mig <3

Jag älskar dig fortfarande.. tack för det du gav mig.. <3

Jag saknar dig! älskade <3

Du vet vem du är. Hade jag lagt upp vår bild hade du dödat mig ;) Men du vet att en del av mig alltid kommer älska dig. TACK <3

dessa bilder å korta förklaringar får bli allt, De som ska får ta åt sig, ni andra kan ju bara kolla på bilderna <3

Alexandra Linnéa


Kommentarer
Erika

Gillar om det du skrev! Mysigt att se lite prima grejer och inte bara det vanliga grejerna som man kan se om varenda dag. ;)



Blogg: http://royalorchidholidays.se
2010-09-17 @ 15:21:46




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback