Min blogg = jag skriver vad jag vill ;D

japp så är det, jag får skriva i princip va jag vill för att de är så att så länge jag inte kränker någon annan får jag skriva vad fan jag vill :D så äre.
jag e typ på PMS Humör idag -.- fucking shit. blev typ sur i stallet -.- men jag fick åka hem tidigt idag iaf :p Fett nice ;)
Masserade sen min snälla mama som har KÖPT EN HOPPSADEL ÅT MIG!! :D hon är världes bästa mamma :D Idag var vi vid säbý sjön o letade efter små kryp och blad typ -.- jag blev på dåligt humör nu så jag orkar inte blogga. hej då

Människor är falska, egoistiska och hemska varelser. Du är den enda jag alltid kan lita på <3

Lyssna & njut <3 dagens räddning

alexandra Linnéa

Kommentarer
anna

jag finns alltid älskling <3



Blogg: http://Http://iironi.blogg.se
2010-10-03 @ 19:27:34




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback