NOBELPRIS NÄSTA!!!! läs de här!!!!

 D-dagen är kommen... Den långa dagen... Den stora dagen... Dagen då vi ska gå skilda vägar ut i livet... Dagen idag kommer bli ett sjukt sorligt helvete och det kommer utspela sig en massaker på Sjöbergska... Detta är sorgligt för nu i skrivandets stund så går det upp för mig att detta är min sista status som Sjöbergare.
Nu är stunden inne och det är dags att avsluta detta decennium som jag har tillbringat på Sjöbergska. 10 år.
10 IUP-böcker. 37 dygn på morgonsamling. Ca 54 projekt. Ca 1 780 skoldagar. Ca 482 dygn i skolbyggnaden. Ca 8,6 dygn i matkön. Otaliga elever och lärare. ALLT detta och ALLA personer på Sjöbergska under dessa 10 år har hjälpt till att forma mig och mitt liv. Det har varit både bra och dåliga stunder. Ibland har jag velat spränga stället i bitar och ta en raket och dra iväg ut i yttre rymden. I andra stunder har jag däremot bara velat leva kvar i den stunden för evigt. Men livet måste vara lite av en berg- och dalbana för att det ska bli ett bra liv. Ett liv utan nergångar kan ju knappast ha sina uppgångar? Därför kommer jag att minnas alla med glädje vad som än har hänt mellan oss dom gångna åren även om vi känt varandra i bara 2 år eller om vi känt varandra i hela 13-14 år. Spelar ingen roll. Jag kommer alltid att respektera er för dom ni är och har varit och jag kommer saknar er ALLA.
Även om ni inte tror det så har ni ALLA varit viktiga för mig.
Jag hoppas innerligt att vi kommer att lyckas hålla kontakten och ses igen... För jag kommer
att sakna er ALLA otroligt mycket.

Jag kommer ALDRIG att glömma denna tidsperiod för den har varit UNDERBAR.
Jag kommer ALDRIG att glömma bort alla minnen vi har tillsammans!
Jag kommer ALDRIG glömma ER!
Pedagoger och elever...

... TACK! Och lycka till i era framtida liv. ♥

// En för evigt tacksam Tobbe


Jag är så sjukt imponerad!! shiiiit!! :D Tobias du är GRYM!!! ;D

Alexandra Linnéa


Kommentarer
K

vackert !!!!



Blogg: http://kejrowlajn.blogg.se/
2010-09-20 @ 18:16:09




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback