Unuiversitetet & naturhistoriska :P

haha asså det var inte så hemskt som jag trodde det skulle bli. dagen började med en tabbe på tåget tackvare Linnea. haha tack så mkt! xD
Iaf så typ ville jag sova p¨å föreläsningen men jag kunde inte sova där jag satt.. + att De filmade hela skiten o de ska visas på kunskapskanalen :s så kul o sova i Tv lixom! xD NOT! XD så jag höll mig vaken -..- Sen efter de skulle vi typ kolla på stenar men de sket vi i. Så typ hela SP1C som var där drog till östermalm o käkade på donken! xD haha asså såå sjukt kul! xD men iaf efter de drog vi till naturhistoriska o svarade på frågor. Sen fick vi åka hem :D typ 1 ½ timme tidigare än va vi skulle ha slutat ! :D hihi :) niice
Drog te stallet o borsta min ponny o en annan. Sen hade jag hästis. Det var rooligt! ;D  sen borstade jag lite till o Sen fottade fillan mig o ponnyn o sen fotta jag henne o Cayyo :) hihi sen åkte jag hem o duscha o åt. Kolla på Idol gjorde jag mä. ni ska jag redigera de sista bilerna o lägga upp dem sen e det sääängen!! ;)
HA DE <3

haha Rikard & Mattias :)

Mitt älskade hjärta <3

alexanndra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback