a step in right direction

Hej! :)
asså min uppdatering suuuger fan :/ men jag e inte alls peppade på o blogga.. eller kanske igentligen men det känns onödigt när jag har typ 3 läsare per dag.. :/ eftersom jag har lösen, frågan e ska jag öppna bloggen o se vad som händer? frågan e om jag pallar alla elaka kommentarer jag faktiskt får. asså jag vet inte men de verkar som jag förtjänar de typ, jag vet inte va jag gör fel men nått lär de va som folk inte gillar typ.
jaja :P Idag e de Onsdag den 13 April 2011. jag var först uppe i stallet o red på min ponny, idag gick de typ väldigt bra :) sen åkte hem o duscha o så drog t skolan för 2 lektioner :p efter de drog jag till vittra en snabbis :) vissa tyckte de va kul o se mig andra lekte att jag jinte fanns x) skojligt värre :p aja, sen gick jag me min söta pojkvän hem. va där ett tag, sen kom farmor me sin hund Wilda :) jag gick på hundkurs me henne x) haha. snacka me Kathrin. Sen blev jag sur på min pappa för han e elak :(
snart ska jag dra mig ner till tven o våra nya italienska skinnsoffor x) höhö:p
haaa det! :)

världens finaste ponnie :) <3

Imorron ska jag äntligen få träffa min underbara älsklings figur :) <3
alexandra LINNÉA

Kommentarer
Niklas

Testa ta bort lösen och se vad som händer, verkar som om dom har släppt det någorlunda nu iaf :P i värsta fall kan du ju bara sätta dit de igen x) <3



2011-04-13 @ 22:28:11




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback