dålig uppdatering :(

ja.. asså jag har typ fullt upp så bloggen ligger lite död just nu.. :p men jag ska försöka berätta lite ooftare va jag gör :p
vad händer i mitt liv då?
idag e det Fredag, haha de hade jag typ glömt, de känns som de är torsdag :o aja, ja de händer väl inte överdrivet mkt i mitt liv meen jag får tiden att gå iaf!
ja.. min pappa är i portugal o spelar golf medans resten av familjen stannat hemma, inte okej asså.. vilket oxå har betytt att jag har varit barnvakt åt min bror hela veckan typ -.- aja, jag har varit i stallet som vanligt, har typ mkt i skolan men pallar verkligen inte :s e så trött på skolan nu. hm.. jag e me niklas typ hela tiden x) jag vill shoppa men jag ska spara mina pengar. fööör jag ska till Falsterbo i sommar :D och globen i vinter :P höhöhöhö NICE!! :) ja vad ska jag mer säga.. jag är sjuk -.- de suger :/ så jag typ vilar.. för att försöka bli frisk.. :p
haaaa det! :D


hihihihihi :) <3

alexandra linnéa

Kommentarer
Niklas

haha bus-emil ;P bli frisk, som sagt typ nu :) <3



2011-04-08 @ 19:14:36




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback