hej dålig uppdatering! :o

jag bloggar typ aldrig länger :o vet inte vrf men tiden räcker typ inte till.. jag sitter typ inte ens vid datorn längre :o jaja nog med bortförklaringar nu, jag kan berätta de viktiga som händer i mitt liv.
påsklovet har jag spenderat me Niklas o varit i stallet typ. haha de vanliga vill säga. jag blev även påkörd av en moppe och mosad av en cykel (vid olika tillfällen) lyckades iaf få dubbla lårkakor traaasigt finger o ont i armen.. x( ja de va typ mitt lov de.. x)
just nu sitter jag hos Niklas, han o sebbe spelar xbox, mer än så vet jag inte xD
annars i mitt liv så är jag i skolan, e me Niklas o e i stallet :P nästa vecka börjar häästis :D hihihi. jag ska tävla KM på söndag, jag tror inte de kmr gå så bra.. meeen meen. haha
ja de e mitt liv typ :p jag ska inte gå in i för personliga detaljer så jag slutar precis häär ;)
haaa deet! :D
haaaaj då :)
alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback