typ försov mig ;)

japöp just nu är det Mpndag morron o klockan e typ 8.15, jag har typ försovit mig :p eller asså jag valde att inte gå upp i tid typ. så nu fick jag lust o blogga så jag gör det :P haha,
jag ska berätta om min trevliga helg :p och eeeeftersom jag har lösen så får jag skriva va fan jag vill :D
i fredags så var jag i stallet o va duktig o tog hand om ponnyn o utrustningen, lite pluspoäng till mig för det (a) sen drog jag till min underbara pojkvän Niklas o typ kollade på film, åt Pizza o kollade på talang ;D haha. Sen gikck jag hem o sov typ :P Lördag var de upp tidigt som bara den, åktke till ekerö o jobbade. träffade lite trevliga människor, gillas :) sen åkte jag hem o sen en snabbis till outlet. efter de kom Niklas till oss o åt midda, efter de gick vi till honom där jag sov till Söndag, vi kollade film o hade allmänt trevligt :) jaaa.. de va min helg typ :P
nu mååste jag faktiskt klä på mig lite.. :P <3

O min ponnie fyllde 6 i Lördags! :) <3

alexandra linnéa

Kommentarer
Niklas

:) <3



2011-04-04 @ 21:29:20




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback