@världens bästa (:

jaopp, klockan är ca 16.21 och jag sitter hemma hos Niklas (: lite extra trevligt en vanlig Lördags eftermidda sådär :p jag börjar bli frisk nuu :D härligt värre säger jag bara! :) snart ska jag hem o byta om för att dra till stallet :) min köra pappa kommer hem idag oxå (: sen borde jag typ plugga idag oxå.. blää på det..  :( aja.. imorron ska kah jobba o plugga o träffa min underbara pojke igen hoppas jag (:
ja haaa det bra! :)
jag har btw kommit på att jag hatar pengar. berättar mer i ett annat inlägg.. :p <3
JUUUUUSTE! tror ni jag skulle passa som brunett?? :o :p
kyssssssaaar! <3
alexandra linnéa

Kommentarer
Niklas

hata pengar???? eru duuuum x) <3



2011-04-10 @ 01:16:51
Karro

JAAA DET SKULLE DU :D <3



Blogg: http://kejrowlajn.blogg.se/
2011-04-12 @ 17:02:20




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback