mycket nu

ja, nu e det mkt. precis flyttat me djuren, det är helt underbart!! tusen ggr bättre än allt annat! haha Ponnyn har fått en pojkvän :) hahaha han e 3 gånger så gammal som henne men hur va det? kärlek har ingen ålder? tror inte på det ett skit men bra att ponnyn trivs :) De gör de andra oxå btw :)
jag ska jobba oxå så jag kan få in lite pengar för nu e de tomt i kassan :/
Skolan börjar snart å de vill inte jag för jag har inte tid me det. jag vill vaaaa iiiii staaaaaallet istället !
men men man får väl börja längta till Höstlovet typ :p <3
Dagens planer är att om ett tag träffa Malin :) typ evigheter sen jag såg henne :o sen åka med Sandra till stallet å rida på Zymbalen <3
jag sitter just nu hos Niklas å har lite ångest över att jag har sovit hela dan -.- meeem meeen så kan det bli ;)
ja de va väl allt x) ska försöka uppdatera oftare.
Något speciellt ni tycker jag ska skriva om? (:
<33
alexandra Linnéa

Kommentarer
Karru

BILDER :D



Blogg: http://kejrowlajn.blogg.se/
2011-09-21 @ 16:42:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback