Söndag 21/8

♥heeeej! :) idag har jag haft en bra dag, brukar bli bra dagar när jag vaknar i min pojkväns gigantiska säng :) i natt vid typ 00.30 kom vi på att vi skulle bada bubbelbad, haha braaa idé just då? njaa men de va skönt :) Sov som en klubbad säl till ljudet av Kent ♥ för övrigt älskar jag kent! iaf de gamla låtarna. De är jätte braaa! (: iaf när jag kom hem imorse drog ja me mamma t Hööks köpte innetäcken å grimmor :p sen vidare till stallet :) fixade åt hästarna å sen åt vi lunch viud halv 5 x) red på Zymbal :)han va pigg! :p  sen hade jag lektion me Tilly de gick super bra ;P haha lite roligt att de täcket som jag köpte till Goliat från början sen passar på Zymbal xD Zymben e mkt större lixom xP men men (:
Imorron blir de först att gå ut å gå me mamma å sen skola -.- efter de stall hoppas jag :)
höres imörra : pöss
LÖV LÖV LÖV! :D ♥ ♥
ALEXANDRA LINNÉA ♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback