summer rain.. ♥

♥haha jag vet att det inte regnar å inte har gjort på ett tag. Men det skulle behövas fan.
just nu i mitt lilla patetiska liv händer det inte mkt, jobbar på med ponnie å Zymbalen :) alltså är jag i stallet typ 24/7 x) annars brukar jag spendera större delen av tiden med världens bästa pojkvän :) ♥
alltså är mitt liv som vanligt! ;)
något nytt är dock att min bror är på basket läger i en vecka från idag på gotland. NICE säger jag (a) höhö skönt att slippa honom lite :p imorron ska min älskling till London å jag e ganska avis :p Men jag ska iaf till skåne ♥ de blir kuligt :)
jaa de e väl de som händer i mitt liv x)
Summer Rain ♥♥
alexandra Linnéa

Kommentarer
josephine svanberg

Älskar hans röst :P



Blogg: http://nathaliesvanberg.blogg.se/
2011-08-01 @ 18:04:12
Aline

Hej besök gärna min blogg, har frågestund just nu!



Glad sommar!



Blogg: http://stylebyaline.blogg.se/
2011-08-01 @ 18:40:51




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback