God natt alla djur :)

japp nu blir de äntligen min sköna underbara säng! :D
idag har jag varit o handlat me mamma, bland annat köpt en ny soffa :p eller två men ni fattar xD sen har jag spaklat! :D de e fett kul :P haha jag har spaklat mina garderobs dörrar för att jag ska sätta upp två bilder där! kommer bli sjukt nice :) ni får se när de e klart :) haha men dagens bästa bedrift är nog att jag har spelat XBOX för första gången i mitt liv! xD de va kul men jag sög.. :P haha jag spelade Halo me min bror, de va fett nice o döda folk! :D love it!! :D höhö (a)
ja de va nog de :P
ha en bra natt tsm eller ensam :)

Såhär ego känner jag mig just NU! jag mår bra, jag är glad! de e så härligt! <3

Alexandra Linnéa

Kommentarer
Karru

Gilla!!



Blogg: http://kejrowlajn.blogg.se/
2011-02-13 @ 12:12:07




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback