la felicidad

Lycka är att ha en vän, att inte var ensam med sina problem och med sin glädje. Lycka är att dela livets alla stunder med en/ eller flera. att kunna prata om de glada stunderna, kunna gråta någon. Kunna längta efter någon. Lycka finner jag lättast med en häst, de är för att jag vet att de aldrig sviker mig. Men även med bra vänner, sånna stunder som nästan aldrig är planerade. sånt som blir så knasigt kul eller oväntat. De är då man ska uppskatta dem. Man ska uppskatta lyckan man upplever för man vet aldrig när den kommer tillbaka..

De här var ett sånt därt oplanerat o underbart minne med några av mina barndomsvänner :)
de är värt att alltid komma ihåg. Tack Karolin, Adam och Simon <3

Alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback