Lång kall sång (:

Onsdag idag, först så var jag på Vittra o hjälpte Mattias att spakla, och jag säger bara: jag äger på att spakla ;D haha sen gick jag iaf till skolan hade "extra" matte i lärcentrum riktigt bra faktiskt, sen var de spanska o samhällskunskap, efter de vänta jag en stund på julia för vi åkte tsm till stallet. Sen va fillan me när jag red, gjorde riktigt bra galoppfattningar iaf :) sen gick jag me julia o fillan till IKEA o åt midda :p sen va de BUS-möte <:) Sen åkte vi en snabbis till Anki :p de va kuuligt :P
dagens konverstaion får vara me för den e så söt!
Alex: jag vill inte simma imorron!!
Rikard: har du fortfarande ångest?? -.-
Alex: ja.. :s
Rikard: Varför?
Alex: (tittar på hussein) han kmr bli sur om jag säger varför
Hussein: nä säg varför ska inte bli sur :p
Alex: för att jag e tjock?
Hussein: asså du snackar skit om de finaste jag har!
Haha de tycker iaf jag var jävligt gulligt sagt :) även fast de kanske inte verkade så.. :P (a)

Nuuu e jag trött!!
måste ladda mentalt inför simningen imorron -.-

hihi :)

Flickan me Ångest :)

alexandra linnéa

Kommentarer
mattias

du är seriöst kunglig på att spackla :P



2011-02-03 @ 22:37:12




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback