Lööööördaaag ;)

hej!
jag har inte bloggat på flera dagar.. inte bra av mig! jag ska skärpa mig ;)
just nu e mitt liv en pärs. Fullt me saker o göra ibland o ibland inget alls. Hussein är i koma o kanske inte vaknar igen, visst vi är inte tsm men jag bryr mig fortfarande om honom. De är helt overkligt, jag fattar inte ens att de händer.. tro det eller ej men jag klarar mig inte utan honom.
Niklas är i Österike o haha alla andra har åkt till Kittelfjäll :P såå jag e ensam :o
nu är det sportlov, jag ska sattsa på ridningen nu som fan! har ju knappt kunnat rida när jag varit sjuk.. vilket jag fortfarande är -.- men iaf. på Torsdag ska jag åka till norrland, Månsåsen o åka sowboorad ;D
ja de e mitt liv just nu. Kaoz
'
Du får inte lämna mig.. förstå det..


Alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback