Lösenord

HEJ! idag är det Söndag, igår var det övernattning i stallet o de va jätte roligt :)! massor av kul o filmtittande blev det :p Dock är jag jätte förkyld så kunde inte sova alls i natt :/ nu sitter jag bara hemma för att försöka bli frisk! (y) kommer nog inte gå så bra.. meeen kan försöka ;P blev just på dåligt humör. Helt random.
Från ímorgon (21/2) kommer jag att lösenordsskydda min blogg. Jag börjar inse att de inte riktigt går att säga o tycka det man vill. Jag har svårt att tro på alla kommentarer, att de är de som de skriver att de är. I alla fall så ska jag lösenords skydda bloggen imorron så att bara de jag tycker har rätt att läsa min blogg o de som kan vara snälla och förstå att livet går i vågor, de är inte alltid bra o de vet ni allihopa. Men mitt liv ska alltid vara bra. Eller?? Jag är trött på allskit jag får, de BRYTER NER MIG. Men knske jag förtjänar va vet jag. Jag vill inte ha skiten mera nu iaf. Jag vill må bra för att de är så mkt skönare och så mkt bättre, jag tror att de är bra om jag lever längre än till 17 års ålder. Eller vissa av er kanske tycker att jag lika gärna ska dö?

Puss o kram skumbanan idioter!

Jag försöker komma upp men ni knuffar  er mig, Tack.
Modell: http://kejrowlajn.blogg.se :) <3

Alexandra Linnéa


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback