Måndag 14/2

ja de e alla hjärtans dag idag ja! haha har typ glömt det (a)
idag har jag haft matte, sen håltimme för de va ingen geofrafi o sen svenska som jag knappt var på x) efter de gick jag t Vittra o hälsade på.. Lite för länge xD haha de va ju sådär meen men, de va kul iaf :) sen drog jag me elvira t stallet, red sent i mörkret på IKEA ängen :) jätte mkt snöö x) haha men ponnyn tyckte de va kul iaf :) ja sen har jag o pappa varit p´å Jula. Efter de åkte vi hem o satte upp två stora bilder på ina garderobsdörrar ;) de kmr bilder på det :p
nu vill jag sova :p har dock Matte prov imorron som jag kommer få IG på.. mindre bra :/
god natt :)

Muuuda fuuckaaa ;) haha den här sitter på min ena dörr ;)

Alexandra Linnéa

Kommentarer
Niklas

Haha fan najs asså! Fick du upp den andra bilden oxå? :)



2011-02-14 @ 23:28:23




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback