så myycket snöö! va kommer den ifrån?? :o

haha ja som alla antagligen har märkt så är det sjukt mycket snöö :s herregud, haha jag tog tillfället i akt o skippa skolan :P haha niiice säger jag bara :) nu ska jag typ käka frukost så får vi se va dagen bjuder på. :p
Något som e surt är att jag gick upp tidigt imorse utan anledning -.- de sög lite faktiskt :/
jaja haaa det ;) <3
Biild bomb kände jag för :p

Somras :) <3

jag ska ta en liknande bild själv någon dag!

My friend i miss you <3


Skooolavslutning :)

haha brandkåren sätter upp flagglinor o dricker kaffe :p

Söta små snälla pojkar :) o otroligt bra vänner :)

Keeejrowlaaajn!! :D

OMG läänge sen :o

De får räcka :p herrååå! <3
Alexandra Linnéa

Kommentarer
Karru

Gilla bildbomb!!!! :DD <33



Blogg: http://kejrowlajn.blogg.se/
2011-02-13 @ 11:57:54




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback