Sjuk :(

såå galet tråkigt jag har!! -.- jar typ inte gjort nått, eller nu har jag gjort lite saker men iaf..Jag hatar o va sjuk! :( de suger apaaaa så de bara skriker om det. Jag vakna vid halv 9, gick upp o åt frukost sen lpg jag i soffan typ halv dagen o sen när mamma hade åkte så tänkte jag att jag typ kanske borde göra nått så jag ställer mig upp o gissa vad? <.< jag svimmar! -.- såå klart. vaknar en stund senare typ halvt på golvet. kul. Sen ba nää de här e tråkigt! så jag stadade halva huset o mitt rum lite gran x) ja snacka om att jag har haft tråkigt som in i helvete! -.- sen nu runt halv 4 kom jag på att jag kanske borde äta lunch x) så gjorde de me :p nu ska jag plugga svenska för de måååste jag göra, o jag måste gå t skolan imorron oxå. De här e för tråkigt -.-'
herrrråå ;)

Ponny skrutt <3

Alla går att ersätta. Eller hur var det?

alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback