Torsdag 17 Februari 2011 i text o bild

Jag lyckades inte hålla mig frisk :( skulle som sagt åkt till gymmet me Natty men när jag vaknde så hade jag så galet ont i huvudet, o halsen -.- så fick inte åka t gymmet för de kan va farligt för hjärtat o allt, så jag simmade inte heller. De enda jag har lyckats me idag är att Kolla på Grease och dra till centrum med Kathrin :) där gjorde jag av med massa pengar som jag inte har.. ligger flera tusen back.. inge bra asså :( aja, vi fikade o jag köpte ett par legging, ett halsband o en BODY asså jag trodde inte jag skulle passa i de men.. jag hade fel ska jag va ego o säga :p .. sen kom jag hem o förberedde middan, åt o kolla lite tv typ, snart ska jag börja skriva på Svenskan o sen soova :)
här kommer dagen i bilder :)
                                
min fina Body :)             Nya leggings :)

Mitt underbara ny inköpta halsband! :D LOOOVVEE iit!!! :D höhö :)



Bäääästa i hela filmen enligt mig (a) höhö :)

Alexandra Linnéa

Kommentarer
Niklas

Pluspoäng för självförtroende, du har rätt att vara lite självsäker :)



2011-02-18 @ 00:57:43
Jenny

Vilket coolt halsband :D



Blogg: http://justcallmejenny.blogg.se/
2011-02-25 @ 22:50:31




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback