Usted fue tanto y no puedo dejarte ir

haha ni som kan spanska, de e möjligt att de inte e korekt spanska men men. De är inte den ni tror det är, för de är över.
Heeey föresten ;) jag ska typ gå o lägga mig snart för jag e galet trött o jag ska jobba imorron -.-
idag är det Lördag den 12 februari, asså februari har gått fort än så länge tycker jag. MEN va e grejen me att de ska snöa o va kallt? :( jag vill ha vår nu!! Men nej nej :/ idag red jag först på Gina på ekerö o hjälpte mamnma där, sen så åkte ja t gymmet, de va riktigt nice! och nu ska jag börja gymma minst 2 dagar i veckan o såklart rida o försöka röra på mig så mkt som möjligt annars oxå men att gymma e härligt :) så de blir bra. Sen så tog jag en powernap ;) haha de e niice värre (a) Sen åkte jag o borstade riktigt noga på min ponny o red :) haha de gick inge vidare.. men men.. :P nu ska jag sluta tänka, de borde du oxå göra.
God natt snorungar ;D

Haha Mupp ;) meen jag gillar bilden på ett udda vis ")
Alexandra Linnéa


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback