Vakna

God morron eller god dag, välj själv.
Idag e de söndag o för typ första gången är jag inte helt fullbokad me saker o göra, jag ska klä på mig snart. Sen ska jag dra typ till outlet o leta efter skidutrusting till nä'sta veckas äventyr. Sen blir de stallet o rida ponny :P
Morgonen började me sovmorron o äntligen få ligga i sängen så länge jag ville! gick upp, åt frukost o kollade på "the last song" en skit bra film, av de jag såg iaf.. :p ¨Men fett sorglig.. så klart började jag gråta, de gör jag alltid. Men grejen e att när jag väl hade börjat gråta kunde jag inte sluta.. HÚssein är i koma o jag kan inte sluta tänka på honom. De är hemskt, han av alla förtjänar inte de här, tro vad ni vill men jag skulle inte klarar mig utan honom. Han är fortfarane en underbar person. Visst vi är inte tsm men som sagt jag bryr mig om honom. Hur kan jag inte göra det? Jag hoppas av hela mitt hjärta att han vaknar snart. Jag behöver honom..
nu borde jag klä på mig.. herrå! <3

alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback