you make me smile <3

Heeej! :)
Idag är det onsdag, jag håller på o bli sjuk, och Killar är konstiga djur.. :p
ska börja me ett roligt citat eller va man ska kalla det som vanessa berätta för mig idag :P
- va glor du på?
* dig
- har du ingen tv hemma eller?
* Jo men jag har inte Animal planet.
Hahahaha x)
Idag har jag typ "försovit" mig, kom försent iaf, o tajmade inte bussen. hade spanska typ skolkade för att äta lunch :P efter de var de samhällskunskaps redovisning, de gick väl bra men var ganska tråkigt. Sen var jag på NT o hade världens kooonstigaste diskution, ska nog inte ens gå in på va den handla om x) TACK för den Karro!! haha sen hade jag iaf stannat kvar efter jag hade slutat för att få en verktabblet för jag har huvudverk så mitt huvud kmr ramla av :s inte nice >.< när jag gick de skolsyster för typ 3 gången idag så ba: nä hon e borta t 3 o klockan va typ kvart över 2 -.- inte värt o vänta asså -.- så jag drog t stallet, lyckades göra av me massor av tid så red i ridhuset i typ 10 min o sen drog ja o ponnyn ut i skogen barbaka :P haha ;) sen åkte jag iaf hem efter att ja borstat noga på ponnyn :) åt midda o sen badade jag o kolla på ponny akuten :) sen har jag suttit här ett tag.
Nu har jag precis knarkat å ska sova snart för att förhoppningsvis bli frisk (a) eller inte sjuk typ x) imorron blir de gymmet me Natty :) o bara en lektion nämlimgen simning.. -.- men  ska nog gå lite bättre när jag har tränat innan :P  
hejroww :)

Du får mig le på riktigt glöm inte bort det min bästa vän :) <3


Min nya kärlek i liivet (a) höhö den e bääääääst!!! <3

Alexandra Linnéa

Kommentarer
Niklas

Knarka kan vara värt ibland ;P Det går säkert bra imorn :) <3



2011-02-16 @ 22:27:36




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback