Alaaaaaaaaaavi!

Tjaaaaaaaa! Allt bra med er? Jorå, det funkar.
Här sitter jag och tråkar skiten ur mig, chattar med Aleeex som gör mina dagar! Finns annars ingenting annat att göra, är inte den bästa på att blogga eftersom att jag är en kille(?) eller det tror jag iaf att jag är..
Jag har aldrig förstått grejen med att blogga, vad är det som är så himla kul med det? Och vad är grejen med alla snorungar som vågar skriva något negativt utan att skriva namn? Jävla snorungar.
Nåja, tillbaka till mig. Vet faktiskt inte vad jag ska skriva om, som sagt, inte min grej. NU VET JAG! Vi går in på något som jag älskar, något som jag dyrkar, nämligen FOTBOLL!
Alexandra brukar ringa mig på kvällarna och babbla om Zlatan Ibrahimovic *gäsp* vilket jag tröttnar på, ge dig vafan! Så snygg är han inte. Hon brukar sjunga Ibras låt under lektionstid vilket också är irriterande. Hon dör för FIFA11..det sårar mig.. när jag kommer hem på kvällarna och vill mysa så vill hon bara spela o spela.. Tänk på mina känslor vafan!
Nu så, måste rulla mot köket... Innan jag gör det ska jag bara berätta lite grann om vad jag tycker om min flickvän, den underbaraste personen i världen. Hon gör mina dagar, sätter ett leende på mina läppar och är där för mig när jag behöver det som mest. När mitt eget hjärta inte orkade och stannade var hon där med sitt eget hjärta och hjälpte mig på vägen. Jag klarar mig fint idag, tack vare dig älskling. Jag älskar dig Alexandra Linnéa Öhman!
Hmm... hur avslutar ni bloggare.. ah juste, PÖSS! :*
(Klicka för större bild)

Kommentarer
Anonym

ta väl hand om henne



2011-01-07 @ 23:51:49
Malin

hahaha, skön pojkvän du har Alexandra!!! Kärlek till er turturduvor :) <3



2011-01-08 @ 19:53:42
Karru

UNDERBART INLÄGG !!! ;D <3



Blogg: http://kejrowlajn.blogg.se/
2011-01-09 @ 01:36:56




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback