Gay cowboy - part 1

Asso omg, ni anar inte vilken KASS MORGON vi har haft. VI är Mattias, Hussein och inte Alexandra. Hon har haft sovmorgon den jäveln! Vi har precis surfat porr, det var Alexandras idé. Mattias gillade det, inte jag. Jag är mer inne på gay cowboy, men det är okej antar jag. Mina föräldrar tycker det, gör Du? Haha. Mattias tittar snett på mig men jag antar att jag gillar hans sexiga blick. Gillar han de måtro? han gör det. Fantastiskt. Alexandra är med Alexandra. No shit. Alexandra vet inte att vi skriver ett sexigt inlägg i hennes blogg, hon är typ blond. Bokstavligt talat. Mattias är singel så alla brudar vet! Ni når honom på 073-jag vill ha dig. Han är ute efter en tjej som gillar att gå ut i skogen och plocka svampar i den härliga naturen. Han har chicken legs. Alexandra är här! Nu måste vi dra, på återseende!

Hussein Alavi & Mattias Demirian och inte Alexandra Öhman.

Kommentarer
Karro

Jag tycker om att plocka svamp!!!!!!



Blogg: http://kejrowlajn.blogg.se/
2011-01-12 @ 22:28:48
Karro

Jag tycker om att plocka svamp!!!!!!



Blogg: http://kejrowlajn.blogg.se/
2011-01-12 @ 22:29:08
felle

låt töntarna blogga mera! HAHAHAH OMG jag dog, fett kul. 073jag vill inte ha dig.

AHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAAHHAHJAHAHAHAH

eller ännu bättre, be dom göra en egen blogg! HAHA



2011-01-17 @ 20:30:46




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback