hej, jag äter chocklad me hela kroppen..

höhö viktig info!
jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska sluta blogga, men kände för de just nu så gör de iaf. som många sak så borde jag egentligen inte bry mig om va ni säger. Varför ska jag? de är min blogg o så länge jag inte kränker någon annan så får jag skriva vad jag vill, så jag tänker göra det ;)
Idag är de söndag, den bästa dagen på länge. Började me att sova till 12 typ, åt panmkakor t frukost, sen städade ja lite. efter de drog jag t stallet, fastande i klubbis o snacka me massa skönt folk, asså jag måste bara säga INGET slår de underbara säbybarnen <3 dem e bääst! <3  Sen red jag iaf, o de gick suuupper!! :D  stressa hem o duscha sen kom hussein, vi åt midda o sen snacka vi, haha han berätta allt möjligt roligt :P typ den bästa dagen på jäääävligt länge! jag har världens underbaraste pojkvän <3
JUSTE!! jag har mellandags shoppat :p dock ett tag sen, men jag lägger upp lite bilder :)

mina nya älsklingsbyxor! jag har dem på mig heeela tiden hemma :D höhö, älskar färgen :) <3

Svarta leggings :p

tröja :P som e lite stor x)

ÄÄÄLSKAR den här trörjan! :D

Linne från monki :)

O lite annat :P höhö :P

jag måste sova nu :P
ska t gymmet 7.45 i morrn! -.-'
God natt hörre ni ni :) <3

Alexandra Linnéa

Kommentarer
Anonym

sluta inte blogga :O



2011-01-05 @ 23:57:56
Anonym

hur träffade du din pojkvän? kan du inte lägga in en bild på honom? :)



2011-01-06 @ 23:27:25




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback