jag gillar inte min magkänsla

ja de är det här som har varit dagen jobbigaste.
Idag har varit en riktigt värdelös skoldag!! Försov mig o sen så stressa jag som fan för o komma t skolan o få reda på att mina 2 av 3 lektioner är inställda. Men TACK! jätte kul -.- hade iaf svenska, vi läste novellen: att döda ett barn, den novellen har jag läst förut o tycker den e jätte bra men hade inte sett filmklippet. så vi gjorde iaf det, o faaan va dåligt de var -.- jag blev jätte besviken :s sen så slutade vi iaf. då kom dagens värsta. För er sok inte vet de så har min pojkvän hjärtproblem och i natt så åkte han in till sjukhuset (de visste jag inte) och han svarade inte och de har hänt en gång förut o då dog han faktiskt, men började leva igen sen. iaf så svarade han inte så jag blev orolig men kunde inte göra så mt åt saken.. till slut så svarade han iaf och då släppte alla spänningar och min magkänsla sa redan innan att de hade hänt honom något, och jag hade rätt. Sen började jag gråta så halva samgymnasiet har väl sett mig gråta nu oxå x)
efter Skolan åkte jag till stallet o red på min ponny de gick bra :p sen var de snabbt hem o byta om för att åka till Bowlinghallen o bowla me BUS :) de va jätte kul! Dock suger jag på att bowla.. men iaf, åt god mat så nu e jag mätt till nästa vecka x) haha.
Nu e jag trött som fan.. jag tror jag ska sova :) haha ovanligt långt inlägg idag :) hoppas ni orkar läsa det :) <3

Våga inte försvinna ifrån mig min tiger ! <33

Muuuuuuuuuuuu :)

Alexandra Konstig Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback