Hej då

Hej jag måste få avreagera mig innan jag börjar plugga annars kommer de inte funka.
ta inte åt er av de jag skriver. eller jo föresten, ta åt dig om du förtjänar det.

varför lever jag? varför ska de va sån jävla skit, varför ska allt va ett helvete. varför ska jag aldrig duga som jag är? oavsett va de är så duger jag aldrig, de känns sådär..
Jag är trött på allt just nu, har haft konstant huvudverk i 10 dygn. jag mår inte fysikt bra antagligen. jag är trött på att försöka passa in, göra alla glada när de bara skär sönder mig. vänner, fiender, alla jag e så galet trött på allt. inte ens min fristad är bra länge, visst den gråa mulen me de söta ögonen får mig glad och de vännerna också. Men makten förstör allt. Jag fattar inte, asså helt hjärntvättad.. jag hatar det. Jag saknar den sanna glädjen, de sanna människorna. jag saknar säbybarnen vi var.. <3 

Ett slag i magen, ett hårt slag. jag faller ner på marken, tappar andan. Det blir svart framför ögonen ett tag, jag kommer tillbaka sen. Men jag är tydligen inte jag. åter igen, jag duger inte. Att vara ledsen de går inte, de får man inte vara. Nej förbjudet.
jag kan inte skriva länge, ser inte vad de står alla tårar är ivägen. FÖRLÅT, nej juste de duger inte.
hej då. i natt smäller det
tack för det ni gav mig, allt jag inte var värd

Jag går, men kommer inte tillbaka

Alexandra Linnéa

Kommentarer
V

hjärntvättad, utan tvekan...



2011-01-27 @ 08:54:31
Karro

baby, jag finns här! <3



Blogg: http://kejrowlajn.blogg.se/
2011-01-27 @ 21:22:12
Malin

Alexandra,du duger till 100000 och allt dina vänner säger eller skriver som är possitivt och riktat till dig är SANT! Jag skulle aldrig ljuga för dig och jag hoppas inte någon av dina andra vänner skulle det?, för isånna fall är dem inte vänner. Du förtjänar det bästa för du är det bästa, förstår du det??? Du är en grym människa som får alldeles för mycket skit för att du är U N D E R B A R!!!!! Alla som hackar ner på denna underbara flicka kan gå och gräva sin egen grav, för det gör ni bara i sånna fall pga avundsjuka!!! Och Alexandra fortsätt inte kämpa med näsan ovanför vattenytan, lev livet i stället. Strunta i alla människor som beter sig som idioter, lev ditt liv och strunta i dem! Du är för bra för att få falla sönder, det vore som att slå sönder ett ovärdeligt ting som otroligt många älskar, inte minst jag! Snälla vännen, lev och va lycklig, för det förtjänar du <333



2011-01-29 @ 12:05:17




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback