Lalalalalalalaalalalalalalallalalalalalallalaaaaa

heeeej på er :)
Idag är det söndag den 30 Januari 2011, haha jag måste säga att jag har lite svårt att fatta att de är 2011 fortfarande fan xD
Idag har jag iaf jobbat, haha sen kom Stefan (min gamla so lärare) till stallet så hans jätte söta dotter fick rida lite :) de va kul :p Efter jag hade slutat så var jag i stallet i typ flera år kändes de som fan xD gick på promenad o fotta marabou, anna, Hansy o Vanne. o Fillan va oxå me :P sen kolla vi på en hopplektion ja o fillan :P efter de red jag o sen fick fillan rida lite :P sen åkte jag hem, duscha o drog t Niklas. haahahahha Omg va jag garvade xD haha förlåt niklas för att du fick se den riktiga o psykstörda Alexandra x) haha hoppas du överlever! :p sen så kom jag hem o nu sitter jag här, kanske borde ha pluggat men de orkar jg inte nu :( ska vika min tvätt o seeen ska jag sooova :D
haha hoppas eran dag har varit bra :) <3

Jag vill flyga t värmen nu (a)

Bild från min o karros Fotografiska kväll :P de vaaa niiice de ;D <3

Kommentarer
Niklas

Haha, fick inte se nåt ja inte sett förut x) ;)



2011-02-01 @ 13:10:15




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback