Min pojkvän <3

ja jag skulle berätta om min pojkvän så de gör jag nu :P

Han heter Hussein Alavi och ska fylla 17 den 20e januari :p alltså måste jag köpa födelsedags present snart ;) Han har alltid sina Koss på sig :p haha <3
Han är världens underbaraste! Behandlar mig antagligen lite för bra :p snäll, söt, grym, snygg, sexig allt man kan önska sig. men Framför allt så älskar han mig för den jag är, han orkar me mig fast jag beter mig som skit o e sur. Han tröstar mig när jag e ledsen och han skrattar med mig när jag är glad. Han får mig glad.
På söndag har vi varit tsm i 2 månader, mitt längsta seriösa förhållande tror jag fan. Han Får mig leva mina dagar till fullo <3
Men viktigast av allt är att han är som en av min bästa vänner, vi kan snacka i timmar, vi kan messa om allt möjligt. En kille med underbarare personlighet får man verkligen leta efter!
Han gör min dag, min natt.
Det är genom hans lungor han andas <3
de e min pojkvän de :) <3

en dag i skolan :P

:) <3

Bara min Tiger :) <3

haha puuuusss <3
Alexandra Linnéa


Kommentarer
Karru

awwwwwww :) <3



Blogg: http://kejrowlajn.blogg.se/
2011-01-09 @ 01:35:15
sandra

SÖTNOSAR! :D



Blogg: http://sandrainkila.blogg.se/
2011-01-16 @ 19:50:13




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback