K Ä R L E K

kärlek kan vara både helt galet underbart å de känns som man inte behver något annat men samtidigt kan de va de värsta som händer än en stund i ens liv. Det är en svår balansgång mellan lycka å hat.
När det är bra så känns det som att de är det enda man behöver, det enda som är viktigt. Man kan klara av att leva med endas den människa som förgyller ens liv. Det är lycka varje dag, som en drog.
Men när kärleken tar slut, vill man dö, antingen har man blivit sårad så djupt att såren aldrig läker. Eller så har man själv sårat en person för att kärleken till just den människan försvann eller inte var härlig nog.

Men jag tror att de är det kärleken går ut på, att få vara obeskrivligt mysterisk. Man ska inte förstå det.
jag är glad att jag är i det lyckliga stadiet nu iaf (:
pöss ♥


Alexandra lycklig Linnéa

Kommentarer
Niklas

Jag tänker inte låta dig komma ur de lyckliga stadiet (a) :) <3



2011-07-22 @ 14:03:22




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback