R E S P E K T

jag hatar att vara barn av en anledning. man får aldrig den riktiga respekten som jag tycker man förtjänar. asså typ som när det gäller att säga till, skälla ut någon det går hur bra som helst med ett barn men inte en vuxen. visst vi kan göra fler misstag men man lär så länge man lever va fan.
I vilket fall så är det lättare att typ befalla barn att göra de man ber de till. Det är tydligen okej att bara kör över barns åsikter. å fan inte ens lyssna på va de har att säga. Men de säger ofta att "barn är våran framtid" ja då e det fan dags att börja behandla "framtiden" bättre. inte nog med att vi kommer dö för att alla jävla vuxna har förorena våra jord utan vi ska bli behandlade som skit när vi växer upp oxå. aa men tack för det!
kort sagt hatar jag att vuxna behandlar oss som skit. jag tycker fan inte det är okej att bli överkörd. jag har väl lika mkt rätt att finnas å ha min egen åsikt som alla andra idioter.
visst att vi ska ha respekt för dem oxå de har inte så många unga. Men de kanske är dem som ska börja vara ödmjuka eller iaf bestämma på ett bra sätt och inte bara "för att" de ska bestämma lixom. Det stör mig kan man säga :p
haha de fick jag lust att skriva ;)
SÄÄÄG NÅÅÅGOT NÅÅGOOON! ingen tycker någonting jue :(
här kommer jag! flytta på dig!
alexandra Linnea

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback