sitter i sängen på gässlingen :)

japp nu ska jag vara social :p haha dagen bjöd inte på så många inlägg som jag trodde, har iprincip sovit heela vägen x) när vi kom fram satt vi i massagestolarna dä va nice :) gick runt lite :p sen har det åskat som faaan å sen regnat å blixstrat :p till skillnad från hos er i jakan ;)
haha jaja sen åt jag en god midda :)  btw e jag jätte trött på att de e ledigt hela tiden för jag äter som en galen gris å dricker jätte massa cola. de suger för jag kmr sluta som en flodko :s
jaja nu ska jag faktiskt ta å va social :p heeeej då ;) <3
bild
bild 1. Emil vår katt fatta att vi skulle åka så han försökte hoppa in i bilen imorse :p haha <3
bild 2. Jan- Brink (känd dressyrryttare) förra årets falsterbo :)
alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback