Söndag

är det idag :p
hade faktiskt sovmorron imorse ;p de va lite trevligt eftersom jag har gått upp 5 de senaste mornarna -.-
när jag vaknade gick jag upp å klädde på mig träningskläderna å tog med mig musik å drog iväg med stavarna, det e riktigt skönt att träna faktskt. Snacka om att det behövs! haha kommer iaf ha galen träningsverk imorron x) å då ska jag ut å gå igen eller dra till gymmet :p
när jag hade tränat kom jag hem å duscha å åt sen drog jag en kort stund till Niklas :) haha jag e verkligen beroende av min pojkvän (a) imorron ska jag iaf typ flytta in hos honom i 2 dagar :p de blir nice som fan :)
sen drog jag iaf till stallet hoppade med ponnyn å hon va jätte duktig :) sen red jag på zymbal oxå de va kul :) <3
åkte hem från stallet käka å tog ett bad :) de va niceigt ;)
nuu ska jag sova .)
sov sött (:

de va det vi gjorde, å jag ångrar det inte en dag <3
Alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback