dåligt uppdaterat! :/

har fullt upp nu för tiden :P igen -.- men ska förska blogga mer, de e roligt fan :)
aja, just nu är det onsdag morgon, jag sitter här med nymålade rosanaglar som jag vill ska torka, fort! :p ska gå på Vittras skolavslutning idag :p mohahahahahah! jag har en hämd att fixa ;) kmr bli så kul :) hihi :) Kameran e med så vi får se om ni får se några snyggingar senare :P... eller om det bara blir fula, haha driver :p 

de händer som sagt en del i mitt liv, fullt upp i stallet, min älskling har åkt till Öland å ska borta fett länge :( HEJ jag tycker synd om mig själv.. :( min ponny va fett söt o åt ikea mjukglass me mig igår :) gick upp 5 igår för att åka till Solvalla med mamma.. :P jag e störd, lite ja :p
haha ja mitt liv rullar på i stallet typ :P haaa det nu ska jag klä på mig :)

Kathrin å jag på Balen, känns inte som de va ett år sen fan :o
Alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback