jag är inte van att folk är snälla mot varandra

rubriken har inget med något av de jag kommer skriva att göra.
hej gott folk!
idag är det söndag, bröjade tidigt med färd mot brottby, jobbade å fixa sen kom de folk å så hade vi hoppning, bea va jätte duktig med ponnyn min :) jag hoppade lasse men de gick åt helvete. jag måste bara säga att jag e så fruktansvärt trött på att vara värdelös. fan va de e störigt.
sen har jag typ bara haft en väldigt lat em typ legat på soffan hela tiden x) ssen blev det en dusch :p nu sitter jag hos världens bästa pojkvän :) haha sitter å tittar på hans nya vita Ipone 4 :p haha vågar inte röra den xD
ja de va väl allt ;) ikväll ska jag äta god midda haha helt random! x)
jaja nu ska jag göra nått annat :p
haaaa det ;)
turbo å fågel :p
Alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback